Wydajność

Wybór nieodpowiedniego narzędzia przeznaczonego do logowania czasu pracy oraz zarządzania zadaniami może prowadzić do tego, że niejednokrotnie pracownicy spędzają około 3-4 godzin na zarządzaniu informacjami gromadzonymi tylko narzędziu do zarządzania zadaniami. W skrajnych przypadkach obserwowaliśmy że ilość godzin, jakie pracownicy spędzają na zarządzaniu zadaniami może przekroczyć nawet pół dnia.

Sytuacja ta spowodowana jest najczęściej niewłaściwym zastosowaniem aplikacji. Popularne produkty takie jak BaseCamp, Asana czy Wunderlist wykorzystywane są w kilkuosobowych zespołach prowadzących wiele projektów jednocześnie. Jednak przy wzroście liczby klientów i zleceń do kilkudziesięciu miesięcznie oznacza to kilkaset lub kilka tysięcy zadań rocznie. Zarządzanie taką ilością zadań za pomocą narzędzia do użytku osobistego oznacza że aplikacje te nie nadają się do obciążenia sięgającego kilku tysięcy, o co bardzo łatwo w przypadku nawet najmniejszych firm.

Wykorzystując popularne systemy, które przeznaczone są raczej dla użytku osobistego niż użytku firmowego możemy uzyskać dokładnie przeciwny efekt do zamierzonego. Niewłaściwie zastosowane narzędzia zamiast pomagać w pracy mogą ograniczać produktywność pracowników. Niewłaściwie dobrane narzędzia, które wprowadzane były z myślą o wzroście produktywności zespołów mogą zamienić się w narzędzia które jedynie zbiurokratyzują prace zespołu.

TaskBeat został opracowany w oparciu o koncepcję która sprawdza się w przypadku bardzo krótkich list zadań: kilkunastu, kilkudziesięciu zadań w projekcie. Dzięki zastosowanym rozwiązaniom technicznym oraz funkcjonalnym sprawdza się w przypadku ogromnych projektów liczących po kilkanaście tysięcy zadań. Aplikacja działa szybko pozwalając na sprawne wyszukiwanie informacji, ale przede wszystkim prezentuje duże ilości danych w sposób przystępny do szybkiego zarządzania.