Zarządzanie zadaniami

Prowadzisz wiele różnych list zadań? Ile czasu zajmuje zanim wszystkie się zdezaktualizują, a ty i tak nie wiesz na czym się skupić? TaskBeat wprowadza rewolucyjny widok zadań, który nazwaliśmy po prostu: Zadania. Dzięki uwzględnieniu wielu parametrów, terminów, priorytetów i kolejności widok Zadania pozwala na pokazanie wszystkich zadań należących do różnych projektów w postaci jednej prostej listy pokazującej właściwą kolejność realizacji wszystkich prac.

Widok uporządkowanych zadań rozwiązuje odwieczny problem wszelkich menedżerów zadań z jakimi miałeś okazję pracować. To rewolucyjny system, który doskonale sprawdza się we wszelkich działalnościach, w któych jednocześnie pracujesz nad wieloma zleceniami, pozyskujesz różnych klientów i naprawdę wcześniej często nie wiedziałeś od czego zacząć.

 Otwórz wideo w trybie pełnoekranowym klikając na ikonce Pełny Ekran widocznej w prawym dolnym rogu podczas odtwarzania

Teraz wybierając zakładkę “Zadania” zobaczysz wszystkie Twoje zadania zebrane ze wszystkich projektów wyświetlone we właściwej kolejności. Koniec z nieskończonym sortowaniem zadań, przełączaniem pomiędzy projektami, przestawiania dat realizacji. Nie musisz codziennie przeglądać wszystkich zadań, sprawdzać kalendarzy, ani oznaczać zadań które chcesz zrealizować dzisiaj. Teraz widok zadań pokazuje właściwą kolejność zadań z uwzględnieniem priorytetów projektów, dzięki czemu możesz od razu przystąpić do ich realizacji.

Omówienie ekranów

zarzadzanie-zadaniami-1
zarzadzanie-zadaniami-2
zarzadzanie-zadaniami-3
zarzadzanie-zadaniami-4

Jest aż trudno uwierzyć że widok Zadań wprowadziliśmy do narzędzia dopiero na początku 2014 roku, ale tak naprawdę zanim osiągnęliśmy właściwy rezultat eksperymentowaliśmy z różnymi algorytmami od lat. Nasi użytkownicy testowali postęp nad pracami w ramach tego widoku niekiedy nawet nieświadomie dostarczając nam niezbędnych danych na rozwiązanie problemu, który chcieliśmy rozwiązać. Obecna wersja widoku Zadania pozwala automatycznie zorganizować prace każdego członka zespołu dostarczając indywidualną i spersonalizowaną listę zadań ułożonych według właściwej kolejności prac, aktualizować priorytety w miarę postępu realizacji prac, uwzględniając zarówno realizację własnych zadań, jak również zadań zespołu w sposób w pełni dynamiczny i zautomatyzowany.