Serwis

TaskBeat, rozwiązanie dostępne w chmurze, intuicyjne i przyjazne w użytkowaniu, nie generuje problemów administracyjnych czy użytkowych, typowych dla „tradycyjnych” aplikacji IT.

W przypadku dużej skali wykorzystania TaskBeat w organizacji (szeroki zakres funkcji i/lub duża liczba użytkowników) rekomendujemy skorzystanie ze stałego wsparcia w formie umowy serwisowej.

Zakres, jak i sposób świadczenia serwisu (aplikacja serwisowa, e-mail, telefon) jest „szyty na miarę” i uzgadniany indywidualnie.

W zależności od potrzeb, serwis może objąć:

– administratorów odpowiedzialnych za firmową instalację TaskBeat
– użytkowników BeeOffice

Korzyści
– szybkie i sprawne rozwiązanie problemu administratora/użytkownika
– stała dostępność doświadczonych specjalistów
– pojedynczy punkt kontaktu (zespół Service Desk) niezależnie od przedmiotu zgłoszenia
– obsługa na podstawie stałej umowy i zapisów SLA (m.in. dotyczących czasu reakcji)