Ceny rosną, z czasem inflacja dotyka również usługi świadczone drogą elektroniczną. Dzisiaj mija rocznica od opublikowania pierwszego cennika, który naprawdę chcieliśmy pokazać. Przy tej okazji warto zauważyć, że ceny za dostęp do usługi rewidowane są każdego roku z uwagi na rosnące koszty obsługi administracyjnej usługi.
Naszym klientom należy się jednak wyjaśnienie skąd biorą się podwyżki. Na koszty administracyjne składają się spadające koszty administrowania biznesem, oraz rosnące koszty administracji urzędowej. Ceny uzgadniane są również w drodze (nie)porozumienia z Polską Agencją Rozwoju Przedsiębiorczości – głównego sponsora naszych naszych klientów końcowych, którzy korzystają z TaskBeat głównie do rozliczania budżetów i projektów realizowanych ze środków europejskich.
Dzisiaj TaskBeat wprawdzie kosztuje ponad 10 razy tyle, ile szacowaliśmy we wniosku o dofinansowanie. Jednak dzisiaj TaskBeat obsługuje kilka razy więcej użytkowników, chroniony jest przez szereg patentów, i oferowany jest w znacznie szerszej funkcjonalności i zupełnie innej klienteli, aniżeli początkowo zakładaliśmy. Kiedy projektowaliśmy usługę, jej przeznaczeniem były małe i średnie przedsiębiorstwa, głównie z branż kreatywnych. Obecnie niemal całą sprzedaż usługi pochłaniają jednostki z sektora medycznego finansujące dostęp do usługi ze środków pochodzących z dotacji europejskich, a także krajowych.
Comments are closed.