TaskBeat pozwala łatwo zapanować nad ogromną liczbą projektów, zleceń, kontaktów, dokumentów oraz e-maili. Aplikacja pozwala na zarządzanie projektami, skutecznie planować realizację nawet setek projektów i zleceń. Za pomocą elastycznych i prostych list zadań pracownicy mogą śledzić aktywności i zmiany w realizowanych zleceniach. Dzięki temu klienci realizują więcej zleceń z mniejszą liczbą pomyłek.


Współdzielenie załączników
Możesz bezpiecznie wymieniać się dokumentami w projekcie, zespole oraz z klientami. Dokumenty skojarzone są z konkretnymi zadaniami, dzięki czemu są dobrze zorganizowane i łatwo je znaleźć. TaskBeat pozwala na zarządzanie projektem poprzez prezentowanie dokumentów w formie czytelnej galerii, a ponadto ułatwia zarządzanie wersjami oraz pozwala na kontrolowanie statusów akceptacji i uprawnień dostępu. W ramach usługi możesz otrzymać dowolną przestrzeń dyskową na dowolną ilość dokumentów.
Współdzielenie zadań
Zaangażuj swój zespół oraz klientów w pracę zadaniową. Pracownicy ustalają zadania, a szefowie i klienci logują się, widzą postępy i zatwierdzają zlecenia. Wszystkie projekty, zlecenia, zadania i ustalenia trzymane są w uporządkowanym miejscu. Pracownicy otrzymuja stały dostęp do listy zadań, która jest automatycznie posortowana według wymaganej kolejności realizacji prac.


Współdzielenie dokumentów
TaskBeat pozwala na zarządzanie projektami poprdzez wygodne powiązanie zadań projektowych z dokumentami, które organizuje się dokładnie tak jak artykuły w internetowej encyklopedii wiki. Pracownicy mogą przeglądać, a kierownicy edytować wersje specyfikacji, instrukcji oraz procedur.
Współdzielenie kalendarzy
TaskBeat to narzędzie do zarządzania projektami i zadaniami, ale również niezwykle wygodne narzędzie do harmonogrowania prac zespołu za pomocą współdzielonego kalendarza. Dodatkowo możesz dodawać komentarze, załączać pliki oraz wygodnie przydzielać wpisy w kalendarzu dowolnemu członkowi zespołu.


Współdzielnie kontaktów
Scentralizuj swoje kontakty dzięki współdzielonej bazie kontaktów. Dzięki współdzielonym kontaktom wszyscy pracownicy mogą budować bazę kontaktów handlowych oraz zarządzać projektem ze wspólnej bazy kontaktowej. Na jednym ekranie zobaczysz listę wszystkich kontaktów, znajdziesz tych z którymi dawno się nie kontaktowałeś, wygodnie posortujesz kontakty lub stworzysz własny widok dzięki filtrowaniu za pomocą dowolnej kombinacji znaczników przypisanych do klientów.
Współdzielenie postępów
Kontroluj realizację założonej wizji biznesu oraz bieżący postęp prac zespołu za pomocą widoku Newsfeed, na którym zobaczysz bieżące aktywności pracowników w różnych obszarach działalności w miarę jak postępują prace. Dzięki widokowi NewsFeed cały zespół może zarządzać projektem przeglądać bieżące zmiany i ustalenia oraz momentalnie dodawać komentarze, wyjaśniać niejasności lub prowadzić otwartą dyskusję.


Gotowe szablony projektow
Jeżeli rozpoczynasz nową działalność lub przedsięwzięcie możesz skorzystać z gotowych szablonów projektów. Podczas rejestracji możesz wybrać rodzaj działalności lub projektu jaki chciałbyś zrealizować, a TaskBeat automatycznie zbuduje dla Ciebie listę zadań i kroków niezbędnych do jego realizacji. Szablony projektów pozwalają na zarządzanie projektami poprzez konkretną listę zadań, mającą na celu pomóc Ci zorganizować określoną działalność.
Zaangażuj swoich klientów
TaskBeat umożliwia stworzenie portali projektowych przyspieszających komunikację z klientami. Pracownicy ustalają zadania, a szefowie i klienci logują się, widzą postępy i zatwierdzają zlecenia. Wszystkie harmonogramy, ustalenia i dokumenty trzymane są w uporządkowanym miejscu, oferując stały i bezpieczny dostęp wybranym klientom i pracownikom z dowolnego miejsca i dowolnego urządzenia.


Wybierz szablon biznesu
Pracownicy mogą wprowadzać planowany czas i planowany koszt realizacji zadań, a kierownicy mogą akceptować planowane nakłady i wprowadzać terminy ukończenia. Faktyczne nakłady czasu oraz pracy, terminy ukończenia zadań można kontrolować, pilnując, aby żadne zadanie nie przekroczyło zakładanego czasu, określonego budżetu i było zrealizowane na zadany termin, co motywuje pracowników do szybkiego, terminowego i rzetelnego realizowania prac.
Wykresy projektów
TaskBeat wykorzystuje autorski algorytm oraz standardowe wykresy Gannta pozwalając na wytyczenie najbardziej optymalnej ścieżki realizacji projektu. Wykresy pokazują wszystkie kolejne zaplanowane etapy na osi czasu, podczas gdy autorski algorytm dba o skrócenie czasu realizacji biorąc pod uwagę ograniczenia zasobów osób i czasu. Przekonaj się, o ile możesz skrócić czas potrzebny na realizację swoich planów.


Fakturowanie klientów
TaskBeat pozwala na bezpośrednie fakturowanie klientów – za pomocą funkcjonalności aplikacji. Faktury generowane w aplikacji umożliwiają opracowanie modelu bazującego na faktycznych nakładach (tzw. time&material). TaskBeat pozwala na bezpośrednie wystawianie faktur gotowych do wysłania klientow. czytaj więcej
Raporty projektów
Przeglądaj raporty dotyczące postępu realizacji wszystkich projektów w zespole. Możesz również tworzyć zestawienia poniesionych kosztów oraz czasu pracy za dowolny okres, dzięki czemu możesz porównywać różne okresy ze sobą, jak również kontrolować realizację istotnych celów. Dodatkowo TaskBeat pozwala na definiowanie własnych raportów dzięki integracji z darmowym programem do projektowania raportów: Microsoft Report Builder.


Współdzielenie budżetów
TaskBeat pozwala zapanować nad wydatkami firmy za pomocą współdzielonego budżetu firmowego. Zaplanuj przychody i koszty za pomocą jednego ekranu, łatwiej niż za pomocą arkusza kalkulacyjnego. TaskBeat wygeneruje niezbędne raporty i podsumowania oraz pokazuje wykorzystanie poszczególnych budżetów dla kazdego projektu lub zlecenia.
Importowanie wyciągów
TaskBeat oferuje pełną integrację z popularnymi systemami bankowości elektronicznej, dzięki czemu możesz automatycznie importować wyciągi bankowe wprost do firmowego budżetu. Unikatowa integracja pozwala na wczytywanie wyciągów oraz automatyczne rozpoznawanie odpowiednich kategorii budżetu lub centrów kosztowych. Dzięki integracji możesz na bieżąco kontrolować rentowność działalności oraz ograniczać wydatki w projektach, w których limity wydatków są przekraczane.


Subskrypcje powiadomień
Dzięki aplikacji ograniczysz liczbę e-maili, ponieważ możesz subkrybować jedynie aktualności z wybranych zadań, które Ciebie interesują. Nie musisz odbierać wszystkich informacji na każdy temat przesłanych Tobie w ramach grupowych e-maili. Zamiast tego sam decydujesz: możesz subskrybować powiadomienia zadań lub anulować subskrypcje w zależności od tego czy interesujesz się szczegółami postępu w zadaniach, czy jedynie wynikiem ich realizacji.
Integracja e-mail
Dzięki aplikacji ograniczysz liczbę e-maili, ale nie musisz ich zastępować. Sam wybierasz ile powiadomień dostajesz na skrzynkę, a na przychodzące powiadomienia możesz odpowiadać. Możesz odpowiedzieć klientowi, a aplikacja sama zarejestruje odpowiedzi w odpowiednich miejscach, powiadomi kogo trzeba w firmie, a dodatkowo zachowa szczegóły ustaleń w odpowiednim zadaniu.


Wyszukiwanie zadań
Możesz szukać według zadań – błyskawicznie znajdując zadanie po dowolnym tekście opisu zadania, komentarza, załącznika lub e-maila, jaki powstał w ramach wykonanych prac. Wspólnie z pracownikami tworzysz bazę danych projektów, klientów i spraw. Dzięki wyszukiwarce oszczędzisz wiele czasu i pomyłek. Odnajdziesz konkretne zadania szybko i sprawnie zamiast długich poszukiwań rozproszonych po sieci e-maili lub plików.
Filtrowanie zadań
Możesz filtrować według zadań – pokazując widoki zadań do ukończenia na dzisiaj, zadania opóźnione, zadania nadchodzące, jak również zadania przypisane do określonej osoby lub nie posiadające żadnego właściciela. Możesz przełączać się pomiędzy różnymi filtrami bardzo szybko, dzięki czemu żadna sprawa nie umknie uwadze osób zaangażowanych w firmie w realizację zadań i zleceń.


Śledzenie zmian
Przeglądaj postępy Twojego zespołu w czasie rzeczywistym. TaskBeat pokazuje wszystkie zmiany we wszystkich projektach: dodane komentarze, wprowadzone koszty oraz czas pracy na jednym chronologicznym widoku. Dzięki unikatowej funkcjonalności NewsFeed cały zespół jest na bieżąco ze wszystkim co istotne. Dzięki NewsFeed nie musisz prosić o raporty, powiadomienia o postępie, ponieważ wszystkie informacje zebrane są na jednym ekranie i odświeżane na bieżąco, w miarę postępu prac każdego dnia.
Aplikacja mobilna
Teraz możesz śledzić zadania za pomocą aplikacji mobilnej. Dzięki aplikacji możesz łatwo sprawdzić jakie konkretnie zadania powinieneś wykonać w jakiej kolejności aby zachować plan prac przewidziany dla Ciebie. Możesz również na bieżąco uzupełniać postępy oraz raportować pytania dostawców, składać zamówienia otrzymane przez klientów. Aplikacja działa w trybie online, jak również w trybie offline umożliwiając pracę w różnych miejscach, również w warunkach braku dostępu do Internetu.


Integracja danych
TaskBeat zapewnia natywną integrację z Microsoft SharePoint, Microsoft Dynamics oraz całą platformą Microsoft Server. Możesz wykorzystać istniejące oprogramowanie zainstalowane w firmie lub zewnetrzne uslugi API celem powiazania innych danych z roznych zrodel z dowolnymi aplikacjami juz wdrozonymi w firmie. Możesz również zlecić wykonanie importu danych z innej aplikacji.
Bezpieczeństwo danych
Aplikacja jako jedyna na rynku pozwala klientom na dowolny wybór miejsca składowania danych. Do wyboru otrzymujesz: własny serwer, współdzieloną chmurę TaskBeat, dedykowaną instancję (Amazon bądź Azure) lub centrum danych jednego z dwóch operatorów w Polsce. Każda odpłatna wersja TaskBeat zabezpiecza komunikację w sieci za pomocą 2048 bitowego klucza GeoTrust SSL.


Uprawnienia dostępu
TaskBeat zapewnia zaawansowane ustawienia uprawnień, dzięki czemu możesz kontrolować dostęp i widoczność danych zarówno na poziomie określonych ról jakie przypisujesz pracownikom uczestniczącym w projekcie, jak również na poziomie indywidualnych projektów i zadań, które mogą być widoczne na listach, kalendarzach i wykresach tylko dla określonych użytkowników lub całkowicie prywatne.