Zupełnie nowy moduł Kontakty wprowadzanie danych klientów do projektów zleceń, dzięki czemu łatwo odnajdziesz dane klientów, partnerów i dostawców, szybko znajdziesz tych klientów, których projekty i zlecenia są nadal w... read more →
Od dzisiaj obowiązuje nowy cennik wraz z promocją "12 miesięcy za cenę 1 miesiąca", dzięki któremu w okresie od 1 maja do 1 lipca 2014 obniżamy cenę wszystkich usług do... read more →
Szanowni Panstwo, Jak powszechnie wiadomo, w ostatnim czasie wykryto powazna usterke w zabezpieczeniach SSL, znaną pod nazwą "Heartbleed bug", która otwiera potencjalną możliwość przejęcia haseł użytkowników w 3/4 systemow internetowych... read more →
Dzisiaj opublikowaliśmy najnowszą wersję aplikacji, która pozwala na oznaczanie zadań za pomocą kolorów. Kolory mogą reprezentować priorytety lub symbolizować dowolne inne wyróżnienie zadań według schematu przyjętego w Twoim zespole. Możesz... read more →
Kontynuujemy rozbudowę uprawnień w aplikacji poprzez kolejne usprawnienia dotyczące roli "pracownik" w zarządzaniu projektami. Obecnie użytkownicy przypisani do roli "pracownik" nie mają dostępu do informacji o stawkach godzinowych, ani informacji... read more →
Dodalismy funkcjonalność integracji aplikacji z własną domeną, dzięki czemu zarządzanie projektami może teraz być realizowane w ramach organizacji i wspólnej domeny.
Rozszerzyliśmy model uprawnień, dzięki czemu użytkownicy pełniący rolę "pracownik" od teraz mogą zmieniać jedynie te zadania, do których są przypisani lub które sami delegowali innym użytkownikom. Ponadto zmiany dokonywane przez... read more →
TaskBeat teraz oferuje więcej szablonów projektów, a dla naszych klientów przygotowaliśmy również kilka dodatkowych wideoprzewodników. Skontaktuj się z nami aby uzyskać bezpośrednie odnośniki do materiałów wideo lub poprosić o indywidualną... read more →
Wielu naszych klientów przychodzi do nas ponieważ sądzi że nie jest w stanie samodzielnie realizować własnego narzędzia do zarządzania projektami. Wielu jednak przychodzi do nas z tego ponieważ sądzi że... read more →
Regularnie przyglądamy się zgłoszeniom naszych użytkowników. Najciekawsze zgłoszenia błędów, jak również propozycje rozwojowe doceniamy w postaci przyznawania okresowych lub wieczystych upustów. Zarząd przegląda zawartość biura obsługi klienta w ramach regularnych... read more →
Najnowsze komentarze