Jeśli jesteś jedną z osób, która jak ognia wystrzega się planowania zadań, bo uważasz, że „to nic nie da” zapoznaj... read more →
Listy są skutecznym i faktycznie najbardziej intuicyjnym sposobem zarządzania sprawami. Ludzie tworzą je, by mieć pewność, że uzyskają jasny wgląd... read more →
Realizacja szeroko zakrojonych projektów, przy których pracuje duża grupa osób, może nastręczać nie lada trudności kierownikowi projektu. Brak sprawnego zarządzania... read more →
Wiedza o tym, co, gdzie i kiedy planujemy zrobić, pomoże nam określić, czego potrzebujemy (i sprawdzić co mamy), tak abyśmy... read more →
Opracowaliśmy nieco żartobliwą listę powodów dla których nie warto wdrażać zarządzania projektami w firmie. Opracowanie powstało na podstawie materiałów publicznie... read more →
Patrząc na wiele systemów zarządzania pracą zaimplementowanych w różnych firmach zaczynasz widzieć rzeczy, które byćmoże nie są tak oczywiste jeżeli... read more →
Rozpoczynając realizację jakiegokolwiek projektu, bez względu na jego typ i złożoność, nigdy jego kierownik nie powinien zakładać, że na pewno... read more →
Większości z nas nie motywują cele narzucone odgórnie. Współudział pracowników w określaniu zamierzeń przynosi wiele korzyści. Pracownicy, czując się współautorami,... read more →
Biznesmeni, prowadzący działalność gospodarczą na szeroką skalę, są ludźmi mocno zajętymi, którzy musza dobrze planować swój czas pracy, aby zdążyć... read more →
Aby móc organizować efektywne spotkania na wstępie trzeba zrozumieć, co należy w takim przypadku ujmować pod pojęciem „efektywne”. Wcale nie... read more →