Planowanie to dzisiaj kluczowa funkcja zarządzania. Menedżerowie muszą posiąść umiejętność przewidywania przyszłej pozycji firmy, brać pod uwagę różne opcje rozwoju,... read more →
Sukces wymaga poświęceń, odwagi i przełamania schematów myślowych. Kreatywność to droga od inspiracji do realizacji. Prawdą jest, że żadnej firmie... read more →
Ryzyko nieodzowny element gry rynkowej. Zdefiniowanie ryzyka jest zadaniem dość trudnym, a podanie jednoznacznej, precyzyjnej definicji jest wręcz niemożliwe. Ryzyko... read more →
Metodyki zarządzania projektami definiują cykl życia, w którym realizowany jest projekt. Cykl ten dekomponuje projekt na fazy nazywane etapami zarządczymi,... read more →
Jak wiadomo najważniejszym zadaniem kierownika projektu jest dostarczenie produktu, usługi wymaganej jakości, w określonym czasie i planowanym budżecie. Idealny kierownik... read more →
Aby odpowiedzieć na to pytanie, należy zacząć od wyjaśnienia czym jest projekt. Istnieje wiele definicji tego terminu, ogólnie rzecz biorąc... read more →
Dzisiaj rano dostałam maila od mojego szefa: „Napisz artykuły o efektywności w biznesie. Pozdrawiam”. Więc zaczęło się, tajfun myśli hulał... read more →
Zarządzanie projektem możemy określić mianem: „ma być dobrze, tanio i szybko”, gdyż uwzględniamy takie parametry jak: wynik, koszt i czas.... read more →
Co zrobić aby podnieść efektywność pracowników? Poprawić ich standard stanowiska pracy! W jaki sposób jakość stanowiska pracy przyczynia się do... read more →
Jedną z głównych przyczyn powołania zespołu projektowego jest czas wykonania projektu. Wiele przedsięwzięć kończy się fiaskiem właśnie przez niedotrzymanie terminów.... read more →