About

sty 14

Jakie są nowoczesne metody firmowej komunikacji?

Dobra komunikacja wewnątrz firmowa ma ogromne znaczenie dla odnoszenia przez współczesne firmy sukcesu. Trzeba powiedzieć, że obok elastyczności, szybkości wprowadzania niezbędnych zmian, innowacyjności oraz dostępie do informacji, komunikacja jest kolejnym czynnikiem decydującym o powiększaniu przewagi konkurencyjnej na rynku. Dzięki wypracowaniu jak najlepszych schematów komunikacyjnych – porozumiewania się pomiędzy pracownikami jednego... read more →
sty 14

Kilka kroków radzenia sobie ze stresem

Na co dzień spotykamy się z wieloma sytuacjami i czynnikami, które wzbudzają w nas poczucie niemocy. To wywołuje automatycznie poczucie stresu, z którym nie każdy jest w stanie sobie poradzić. Na szczęście, znajomość kilku metod likwidowania stresu, zarówno w życiu prywatnym, jak i zawodowych, pozwoli nam na beztroskie życie i... read more →
sty 14

Optymalne prowadzenie spotkania

Prowadząc własną firmę lub też pełniąc rolę menadżera do spraw kontaktów z klientami, nieuchronne są spotkania biznesowe. Trzeba się jednak nauczyć, w jaki sposób je prowadzić, aby za każdym razem osiągać zamierzony cel. Nie jest to oczywiście proste i nie każdy od razu wie, jak tego dokonać. Oczywiście, optymalne prowadzenie... read more →
sty 14

Plusy i minusy pracy zdalnej

Praca zdalna, czyli praca poza miejscem pracy, wykonywana na ogół z wykorzystaniem nowoczesnych technologii komputerowych, jest w chwili obecnej bardzo popularna, przede wszystkim wśród młodych ludzi. Jest ona też nazywana telepracą. Najczęściej na taką formę zatrudnienia i co za tym idzie, także zarabiania, decydują się kobiety, które niedawno urodziły dziecko.... read more →
sty 14

Realistyczne planowanie projektów

Przy prowadzeniu jakichkolwiek przedsięwzięć biznesowych w formie projektowej konieczne jest opracowywanie jak najbardziej realistycznych planów, które są narzędziem pomocnym w osiąganiu uprzednio określonych celów dla całej organizacji. Plany należy traktować w przedsiębiorstwie jako motor działania. Dzięki nim wszyscy pracownicy doskonale wiedzą, co mają zrobić i do jakich celów dążą. Dają... read more →
sty 14

Sposób na przeprowadzenie burzy mózgów

Kreatywność i twórczość to cechy pożądane wśród pracowników działających w różnych branżach działalności gospodarczej, a zwłaszcza tych związanych z szeroko pojmowaną promocją i marketingiem. Trzeba powiedzieć, że twórcze myślenie, świeże spojrzenie na pewne problemy, pozwala na szybkie i bardziej efektywne rozwiązywanie wielu praktycznych problemów w pracy i w życiu prywatnym.... read more →
sty 14

Time management w praktyce

Zarządzanie czasem od kilku lat nabiera na znaczeniu w przedsiębiorstwach, podobnie jak wszelkie kursy i szkolenia z tym związane. Należy powiedzieć, że tzw. time management, jak nazywane jest zarządzanie czasem z języka angielskiego, w literaturze fachowej, to narzędzie po które nader często sięgają dziś wielkie korporacje, a także mali przedsiębiorcy.... read more →
sty 14

Zaplanowanie i prowadzenie spotkań biznesowych

Zaplanowanie i prowadzenie spotkań biznesowych W toku prowadzenia działalności gospodarczej mamy do czynienia z przeróżnymi klientami. Nawiązujemy z nimi relacje, przeprowadzamy transakcje oraz niezliczone spotkania o charakterze typowo biznesowym. Trzeba powiedzieć, że nie tylko sam właściciel przedsiębiorstwa, ale również oddelegowani ku temu menadżerowie przeprowadzają spotkania biznesowe z klientami. To od... read more →
sty 14

Konfiguracja efektywnego zespołu pracowniczego

Zespół pracowniczy jest postrzegany jako grupa ludzi pracujących nad tym samym zadaniem, współdziałających ze sobą, dla uzyskania jak najlepszego efektu. Taka definicja zespołu jest jak najbardziej właściwa. W zespole najważniejsze jest prowadzenie efektywnej współpracy i nastawienie na osiągnięcie określonych, wspólnych dla wszystkich członków zespołu, celów. Bardzo często pojęcie zespołu jest... read more →
sty 14

Strukturyzacja pracy

Dobra organizacja czasu pracy na ogół jest kluczem do sukcesu, jeśli chodzi o uzyskanie jak największej efektywności łącznej pracy pracowników firmy. Dzięki zagospodarowaniu czasu pracy każdego pracownika z osobna, firma na pewno będzie działa o wiele sprawniej i szybciej osiągnie założone uprzednio efekty. Nie jest oczywiście powiedziane, że dobra strukturyzacja... read more →